Organy wybudowane w latach 1943-46 przez Zygmunta Kamińskiego z Warszawy, ukończone przez Antoniego Grygorcewicza.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca. Prospekt architektoniczny, oparty na cokole zwieńczonym gzymsem, jednoczęściowy, trójosiowy, o środkowym polu piszczałkowym wyższym, ujętym kolumienkami jońskimi, zwieńczonym gzymsem z trójkątnym tympanonem. Boczne pola piszczałkowe niższe, zwieńczone prostym gzymsem, na którym niedekoracyjne spływy. Wykroje piszczałkowe zamknięte łukami pełnymi. Styl klasycyzujący. Kolorystyka biało-pistacjowa ze złoceniami.
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego. 20 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (I-8, II-8) o zakresie C-a3 i pedał (4) o zakresie C-f1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Mezzo Forte, Forte, Tutti, Crescendo, Automat Pedałowy, Połączenia II/I, Super II/I, Super M I, Super M II, I/P, II/P, Tremolo I, Tremolo Gamba, Tremolo Flet, Tremolo Nasard.
Miech
Miech pływakowy umieszczony w cokole szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał I Pryncypał 8 st. Burdon 16 st. Flet amab. 8 st. Octawa 4 st. Salcjon 8 st. Spicflet 4 st. Rurflet 4 st. Mixtura 4 ch. | Manuał II Pryncypał 8 st. Gamba 8 st. Aeolina 8 st. Vox celestis 8 st. Flet kryty 8 st. Flet harm. 4 st. Flet dolce 4 st. Nasard 2 2/3 st. | Pedał Violonbas 16 st. Subbas 16 st. Flet 8 st. Czello 8 st. |