Organy wybudowane w 1935 roku przez Zygmunta Kamińskiego z Warszawy (No 19.).
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca. Prospekt architektoniczny, jednoczęściowy, symetryczny, złożony z trzech bliźniaczych par pól piszczałkowych, osadzony na cokole płycinowym. Skrajne pola prostokątne, zwieńczone prostym gzymsem, wysunięte nieznacznie przed oś prospektu; pola środkowe zwieńczone spływem; pola wewnętrzne również prostokątne, zwieńczone gzymsem prostym, przedzielone półkolumienką, na której lira. Skromna dekoracja snycerska złożona z motywów roślinnych, ułożona w wąskie uszaki po bokach, sterczyny flankujące lirę oraz kotarki w polach wewnętrznych i środkowych.
W polach zewnętrznych i wewnętrznych układ piszczałek girlandowy, w parzystych – odśrodkowo-opadający. Piszczałki prospektowe cynkowe. Kolorystyka: kremowo-biała, olejna. Styl eklektyczny.
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego. 13 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (6,5) o zakresie C-a3 i pedał (2) o zakresie C-f1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Forte, Tutti, Crescendo, Wolna Kombinacja, Autoped.; Łączniki: II/I, I/P, Super II/I (pełny), Subbo II/I, Super I (pełny); Tremolo gamba, Tremolo flet, Tremolo gedekt.
Miech
Dwa miechy pływakowe zamontowane podczas ostatniego remontu zasilane dmuchawą elektryczną.
Dyspozycja
Manuał I Bourdon 16’ Pryncypał 8′ Gamba 8′ Flet amabilis 8′ Oktawa 4′ Mikstura 2′ 3 ch | Manuał II Salicet 8’ Aeolina 8’ Vox coelestis 8’ Gedekt 8’ Flet harmon. 4’ | Pedał Subbas 16’ Violon bas 16’ |