Organy wybudowane w 1911 roku przez Adolfa Homana z Warszawy.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca. Prospekt architektoniczny, jednoczęściowy, symetryczny, trójosiowy osadzony na cokole płycinowym, złożony z trzech pól piszczałkowych, z których boczne wyższe, środkowe niższe, trzyczęściowe. Skrajne pola piszczałkowe flankowane pilastrami, na których zwieńczenie w kształcie gzymsu kierowanego dwuspadowo; wykroje piszczałkowy zamknięte łukiem pełnym. Środkowe pole cofnięte nieznaczenie w stosunku do bocznych, oparte na podwyższonym gzymsie, trzyczęściowe: środkowa część flankowana pilastrami, na których zamknięcie wykroju w łuk pełny i zwieńczenie gzymsem dwuspadowo; części boczne węższe, zwieńczone prostym gzymsem. Nad środkowym polem centralnie – lira, po bokach spływy. Prospekt flankowany architektonicznymi blendami nakrytymi jednospadowymi daszkami.
Układ labrów piszczałek w skrajnych polach i w centralnej części środkowego – girlandowy, w bocznych częściach środkowego pola – odśrodkowo-opadający. Piszczałki prospektowe cynkowe. Kolorystyka wtórna: kremowa, olejna ze złoceniami. Styl klasycystyczny.
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego. 10 głosów podzielonych pomiędzy jeden manuał (9) o zakresie C-f3 i pedał (1) o zakresie C-c1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Forte, Tutti; Łączniki I/P, Super I; Tremolo.
Miech
Miech pływakowy z podawaczem klinowymi umieszczony wewnątrz szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał Pryncypał 8’ Burdon 8’ Salicjonał 8’ Aeolina 8’ Flet 4’ * Oktawa 4’ * Pikolo 2’ * Kwinta 1 1/3’ * Mixtura 3 x * głos nowy (Nawrot 1982) | Pedał Subbas 16’ |