Organy wybudowane w 1934 roku przez firmę „Wacław Biernacki Fabryka Organów Warszawa-Wilno”. Dyspozycja konsultowana była przez prof. Rutkowskiego.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca, jednoczęściowa. Prospekt osadzony na wysokim cokole płycinowym ukształtowany jest w sposób uwypuklający rozetę w fasadzie kościoła – symetryczne boczne pola piszczałkowe są wyższe, zwieńczone dwuspadowym gzymsem dekorowanym żabkami i wimpergami z kwiatonami; w wykroju piszczałkowym wpisany ażurowy trójliść. Środkowe pole piszczałkowe niższe, zwieńczone gzymsem w kształcie odwrotnego łuku odcinkowego dekorowanym żabkami. Na osi lira.
Układ piszczałek w bocznych polach – girlandowy, w środkowym – prosty. Piszczałki prospektowe cynkowe.
Kolorystyka: lakier, ciemny brąz. Styl neogotycki.
Układ szafy organowej eliminuje architektura chóru muzycznego, w którym na osi tylnej ściany znajduje się okno.
Stół gry wolnostojący, na osi chóru, przodem do ołtarza głównego. 14 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (6,5) o zakresie C-a3 i pedał (3) o zakresie C-f1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Forte, Tutti, AP, Sygnał, Tremolo; Łączniki: Poł. M.II z M.I, Pedał M. I, Pedał M.II, Poł. M. I Super, Poł. M.II do M.I Sup., Poł. M.II do M.I Subo.
Miech
Miech pływakowy dwuczerpakowy umieszczony w cokole szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał I Pryncypał 8” Holflet 8” Gamba 8” Oktawa 4” Flet 4” Mixtura 2” | Manuał II Gedekt 8” Salicet 8” Aeolina 8” Vox Celest. 8” Fugara 4” | Pedał Subbas 16” Cello 8” Fletbas 8” |