Organy wybudowane w 1928 roku przez firmę Wojciech Gadko z Warszawy. Kontrakt podpisany w 1924 roku. W roku 1978 przedysponowany (Marian Nawrot). Gruntownie przebudowany (zmiana stołu gry i traktury) w 2008 roku (Michał Klepacki).
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca, jednoczęściowa. Prospekt osadzony na wysokim cokole płycinowym pięcioosiowy, dwuwieżowy, ukształtowany jest w sposób uwypuklający rozetę w fasadzie kościoła – symetryczne boczne pola piszczałkowe są wyższe, zwieńczone wimpergami z kwiatonami; w wykroju piszczałkowym, na których figury muzykujących aniołów. Środkowe pole piszczałkowe niższe, zwieńczone wimpergami dekorowanymi żabkami, flankowane mniejszymi polami zwieńczonymi prostym gzymsem, o wykrojach zamkniętych ostrołukowo. Kolorystyka: lakier, ciemny brąz, złocenia. Styl neogotycki.
Stół gry wolnostojący, po lewej stronie chóru, bokiem do ołtarza głównego. 18 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (9+5) o zakresie C-f3 i pedał (4) o zakresie C-d1.
Traktura
Traktura gry i rejestrów elektropneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Mezzoforte, Forte, Tutti, Tremolo (dorobione); Łączniki: M II/I, Super I M, Ped. I M, Ped. II M.
Miech
Miech pływakowy z podawaczem klinowym umieszczony w cokole szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał I Pryncypał 8’ Burdon 16’ (Bourdon 16’) Holflet 8’ Majorflet 8’ Oktawa 4’ Minor 4’ (Minorflet 4’) Oktawa 2’ (głos nieoryginalny, w miejsce pierwotnego głosu Gamba 8’) Salicjonał 8’ (dodano w czasie remontu w 2008 r.) Mixtura 3x | Manuał II G. Pryncypał 8’ (Geigen pryncypał 8’) Gedakt 8’ (Geddackt 8’) Flet 4’ Nasard 3’ (głos nieoryginalny, w 2008 r. przywrócono głos Aeolina 8’) Tercja 1 3/5’ (głos nieoryginalny, w 2008 r. przywrócono głos Vox coelestis 8’) | Pedał Wiolon 16’ (obecnie Violon 16’) Subbas 16’ Oktawa 8’ (obecnie Oktawbas 8’) Cello 8’ |