Organy wybudowane w 1909 roku przez Josefa Hubička z Pragi dla kościoła w Osiecku. Do Krześlina przeniesione w 1978 r. przez Zbigniewa Sianowskiego z Warszawy.
Ustawione w miejsce barokowego dziewięciogłosowego pozytywu zdeponowanego obecnie na strychu (destrukt).
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa oparta o tylną ścianę chóru i dosunięta do balustrady. Prospekt architektoniczny, oparty na wysokim cokole, jednoczęściowy, siedmioosiowy, o siedmiu polach, z których trzy parzyste zaakcentowane trójkątnymi zwieńczeniami wypełnionymi dekoracją maswerkową (brak w nich pozostałych w Osiecku rzeźb figuralnych), zaś nieparzyste prostokątne, zamknięte kotarami z motywem trójliścia. Styl neogotycki.
Stół gry wolnostojący, po prawej stronie szafy organowej, przodem do ołtarza głównego. 15 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (I-7, II-5) o zakresie C-f3 i pedał (3) o zakresie C-d1.
Traktura
Traktura pneumatyczna, system upustowy.
Wiatrownice
Wiatrownice membranowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzeń pomocniczych i połączeń aktualnie brak. W karcie ewidencyjnej ODZ w 1981 roku wymieniono: Tutti, Forte, Mezzoforte, Piano, Man.copula II+I, Pedal cop. I, Pedal cop. II., podwójne włączniki dla rejestrów pedału oraz włącznik Pedal II man.
Miech
Miech magazynowy z podawaczem klinowym.
Dyspozycja
Manuał I Bourdon 16’ – głos usunięty* Principał 8’ Viola di Gamba 8’ Salicional 8’ Flet Próżny 8’ Flet Rurkowy 4’ Octawe 4’ Progresion 2 2/3’ – głos usunięty* Mixtura 2 2/3’ | Manuał II Principał 8’ Łagodny reyestr 8’ Aeolina 8’ Voix Celeste 8’ Flet ukośny 4’ Violina 4’ – głos usunięty* | Pedał Subbas 16’ Violonbas 16’ – głos usunięty* Oktawbas 8’ Cello 8’ * głosy wykazane w karcie ODZ z 1981 roku. |