Organy wybudowane w 1936 roku przez Zygmunta Kamińskiego z Warszawy.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca, wypełnia szerokość chóru muzycznego w nawie główniej. Prospekt architektoniczny, jednoczęściowy, symetryczny, pięcioosiowy osadzony na cokole płycinowym. Środkowe pole piszczałkowe najwyższe, flankowane pilastrami, zwieńczone gzymsem, na którym lira w snycerskim szczycie. Skrajne pola niższe, w kształcie harf zwróconych szczytem do wewnątrz, flankowane pilastrami, zwieńczone spływami dekorowanymi snycersko. Pomiędzy nimi parzyste pola pośrednie, węższe, niższe, o wykrojach zamkniętych półkoliście, zwieńczone prostym gzymsem, na którym snycerskie spływy. Dekoracja snycerska z motywami roślinnymi. Kolorystyka olejna, ciemnobrązowa ze złoceniami. Piszczałki prospektowe cynkowe. Układ labrów w środkowym polu dośrodkowo-wznoszący, w skrajnych – prosty, odśrodkowo-opadający, w parzystych – girlandowy. Styl eklektyczny
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego. 10 głosów podzielonych pomiędzy dwa manuały (4, 4) o zakresie C-a3 i pedał (2) o zakresie C-f1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Forte, Tutti, Crescendo, AP; Łączniki II/I, I/P, II/P, Super I, Super II/I, Sub II/I; Tremolo Gamba I, Tremolo Flet II.
Miech
Miech pływakowy z dwoma podawaczami klinowymi umieszczony obok szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał I Pryncypał 8’ Bourdon 8’ Gamba 8’ Oktawa 4’ | Manuał II Salicet 8’ Flet harm. 8’ Gedakt 8’ Aeolina 8’ | Pedał Subbas 16’ Cello 8’ |