Organy wybudowane w 1913 roku przez Leopolda Hartmana z Warszawy.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca. Prospekt architektoniczny, jednoczęściowy, symetryczny, trójosiowy osadzony na cokole płycinowym. Środkowe pole piszczałkowe szerokie, wyższe, ujęte białymi, marmoryzowanymi kolumienkami, z wykrojem piszczałkowym zamkniętym półkoliście, zwieńczone gzymsem, na którym trójkątny tympanon z wkomponowaną lirą. Pola skrajne węższe, niższe, ujęte pilastrami, o wykrojach piszczałkowych zamkniętych półkoliście, zwieńczone gzymsem, na którym trójkątny tympanon z wkomponowanym wazonem płomienistym. Pomiędzy polami cofnięte w stosunku do lica prospektu węższe pola pośrednie o wykrojach prostokątnych, zwieńczone prostym gzymsem, nad którym ornament roślinny. W polach pośrednich kotarki w kształcie udrapowanej tkaniny, w kolorze białym.
W nieparzystych polach układ piszczałek girlandowy, w parzystych – prosty. Piszczałki prospektowe cynkowe. Kolorystyka: ciemnobrązowa, olejna ze złoceniami i srebrzeniami. Styl klasycystyczny.
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego. 8 głosów podzielonych pomiędzy jeden manuał (6) o zakresie C-f3 i pedał (2) o zakresie C-d1.
Traktura
Traktura pneumatyczna
Wiatrownice
Wiatrownice stożkowe.
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Urządzenia pomocnicze: Piano, Forte, Tutti; Łączniki I/P, Octav łącz. I m; Tremolo 8’.
Miech
Miech pływakowy z dwoma podawaczami klinowymi umieszczony obok szafy organowej.
Dyspozycja
Manuał Pryncyp. 8’ Bourdon 8’ Salicjon. 8’ Mixtura 3 x* Octawa 4’ Dolcet 4’ * pierwotnie Gamba 8’ – głos wymieniony ok 1985 r. Przez Mariana Nawrota. | Pedał Subbass 16’ Octavbas 8’ |