Siedlce – Państwowa Szkoła Muzyczna – Sala Koncertowa – Organy Formentellego

fot. Marek Kwas


Domenico Zipoli – Pastorale

Padre Davide da Bergamo – Suonatina

Francisco Correa de Arauxo (1584-1654) – Tiento de medio registro de dos tiples de segundo tono

Dyspozycja

Manuał I (C – f3)
Flauto di legno tappato (8)
Principale (4)
Ottava (2)
Nazardo (2 2/3)
Cornetta (1 3/5)
Cromorno 8
Flauto a Canella (4)






Manuał II (C – f3)
Principale 16 (Bassi e soprani)
Ottava (8)
Quintadecima (4)
Vigesimaseconda (2)
Decimanona (2 2/3)
Vigesimasesta (1 1/3)
Vigesimanona (1)
Trigesimaterza (2/3)
Trigesimasesta (1/2)
Cornetta a 3 file
Trombe 8 (Bassi e soprani)
Trombe di Bataglia (Bassi e soprani)
Voce Umana nei soprani
Pedał (C – f1)
Contrabassi (16)
Ottava (8)
Quintadecima (4)










Połączenia i urządzenia pomocnicze

Urządzenia pomocnicze: Tremulant, Rossignoli

Połączenia: I/II (połączenie szufladowe), II/P, Tiraripieno II (dźwignia nożna)

Temperacja średniotonowa (10 tercji czystych), klawisze dzielone w manuale: GIS/AS i DIS/ES w drugiej, trzeciej, czwartej i piątej oktawie; klawisze dzielone w pedale: GIS/AS w pierwszej i drugiej oktawie i DIS/ES w drugiej i trzeciej oktawie.
Podział BASSI/SOPRANI pomiędzy c1 i cis1.