Organy wybudowane w 1911 roku przez firmę Braci Rieger z Jägerndorf, Opus 1710.
Instrument usytuowany na chórze muzycznym naprzeciw ołtarza głównego.
Szafa organowa wolnostojąca. Prospekt architektoniczny, jednoczęściowy, oparty na wysokim cokole płycinowym, na wysuniętym gzymsie. Złożony z bliźniaczych trójosiowych części bocznych połączonych na osi szafy wysokim polem piszczałkowym. Części boczne złożone z trzech pól piszczałkowych, z których środkowe wyższe, flankowanych plastrami, zwieńczonych wspólnym belkowaniem, na którym na środku szczyt podwójnym oknem, nad którym tympanon, po bokach bariera tralkowa. Wykroje piszczałkowe wszystkich sekcji w kształcie łuku pełnego. Nad wyższymi uskrzydlone główki, nad niższymi muszle. Środkowe pole piszczałkowe wyższe, o wykroju zamkniętym łukiem odcinkowym opartym na gzymsie wieńczącym części boczne, zwieńczone gzymsem z półkolistym tympanonem, w który wkomponowany krzyż łaciński. Układ labiów w bocznych częściach prosty, w środkowej – w kształcie litery V. Piszczałki prospektowe cynkowe. Kolorystyka ciemnobrązowa, drewno mazerowane. Styl eklektyczny, klasycyzujący.
Stół gry wolnostojący, na osi prospektu, przodem do ołtarza głównego.
14 głosów podzielonych pomiędzy jeden manuał (11) o zakresie C-f3 i pedał (3) o zakresie C-d1.
Traktura
pneumatyczna
Wiatrownice
stożkowe
Połączenia i urządzenia pomocnicze
Pedał-Koppel, Super Oktawkoppel
Piano, Mezzoforte, Forte; Tremolo (nieoryginalne).
Miech
pływakowy z podawaczem klinowym
Dyspozycja
Manuał Pryncypał 8’ Bourdon 16’ Viola di Gamba 8’ Flet 8’ Salicyonał 8’ Fl. Minor 8’ Oktawa 4’ Dolce 4’ Mikstura 4 rzęd. Oktawa 2’* Kwinta 1 1/3’* | Pedał Subbass 16’ Cello 8’ Oktawbass 8’ * rejestry dodane przez Zbigniewa Sianowskiego w 1983 roku |